fbpx

Återbetalnings- och returpolicy

Om du av någon anledning inte är helt nöjd med ett köp. Vi inbjuder dig att granska vår policy för återbetalningar och returer. Denna retur- och återbetalningspolicy har skapats med hjälp av https://Scandiflix.se/-juristen.

Tvista inte innan du frågar kundsupport, du kan förlora både pengar och service. Vi erbjuder inga återbetalningar om du gör en tvist. Dina pengar kommer att fastna.

Återbetalningspolicy:

Vi tror till 100 % på våra produkter. Vi gör vårt bästa varje dag för att göra dig glad och få ett leende på läpparna med vår tjänst men vi förstår att våra IPTV-prenumerationsplaner inte kan fungera perfekt för alla hela tiden. Om du inte är nöjd med ditt köp eller om du har ett problem som vi inte kan lösa som gör systemet oanvändbart, ger vi mer än gärna en återbetalning.

Hur gör man en begäran om återbetalning?

Vänligen notera ditt transaktionsbeställnings-ID med ämnet: “Begäran om återbetalning” och beskriv i ditt e-postmeddelande de problem du står inför och anledningen till denna begäran. Av någon anledning måste du skicka bevis till oss så skickar vi även bevis till dig på vårt arbete och saker som vi lägger märke till och måste visa dig också för att förklara vår synpunkt och vårt beslut bättre i detalj och mer transparent.

Betingelser:

Förstå och acceptera att vi inte kan ge återbetalningar på grund av tekniska problem om du inte tillåter oss att på ett adekvat sätt försöka lösa dem och hjälpa dig. Om vi inte kan lösa ditt problem inom 48 timmar ger vi en återbetalning. Kontakta vår livesupport 24/7 när som helst om du behöver hjälp.
Återbetalningar kan endast utfärdas inom 72 timmar efter köpdatum. Efter 72 timmar kan inga återbetalningar behandlas.
Om du betalade med kreditkort behandlas återbetalningarna i allmänhet och pengarna återbetalas till betalkortet på kundens bankkonto inom 20 till 31 arbetsdagar.
Det finns dock fall där en återbetalning tar längre tid att behandla kan upp till 90 dagar. Vi är inte ansvariga för dessa tidsramar och förseningar. Vi är inte betalningsleverantören, bara leverantören av IPTV-tjänster.
Vi återbetalar helt endast köp som har gjorts på mindre än 72 timmar. Alla andra återbetalningsförfrågningar kommer att returneras delvis enligt en använd period av prenumerationen. https://Scandiflix.se/ kommer att kontakta användare i alla återbetalningsfall.
Obs: Varje återbetalning tar vanligtvis 20 till 90 arbetsdagar att äga rum och det är inte i våra händer att minska denna period. Våra betalningsbehandlare tar hand om återbetalningsförfrågningar. Vi kommer att göra vårt bästa för att återbetala alla användare omedelbart efter att ha sett begäran och kontrollerat användarinformation.

e kommer inte att skicka återbetalningar eller göra en partiell återbetalning om:

Kunden var inte nöjd/med kanalutbudet eller prestanda.
Vi föreslår att varje kund går på en provperiod innan de köper ett paket på 1 till 12 månader.

När användaren inte kan konfigurera sin egen box och system i slutet:

Vi kommer att ge vårt bästa stöd för att ställa in deras boxar, enheter, appar och system i alla fall av hjälpförfrågningar. Anledningen är att vi inte känner till omständigheterna med lådan, enheterna och systemet etc. vår support är begränsad till fördefinierade steg för konfigurationer av enheter.

Om vissa kanaler fryser, buffrar eller inte fungerar ibland:

Även om nästan alla våra servrar är stabila, ibland fryser vissa kanaler eller fungerar inte på grund av olika anledningar, men det är det inte permanent. Våra expertingenjörer arbetar alltid med att fixa dem.

För det mesta är dessa problem tillfälliga och orsakas av följande skäl:

  • Kundernas internetfluktuationer.
  • Problemet med box/appar/kundkonfiguration i allmänhet.
  • Din internetleverantör har ett problem.
  • Kanalen är nere från serveränden.
  • Kunden ändrade sig och ville dra tillbaka/växla mellan servrar.
  • Serveruppdatering/omstart från vår sida (veckoprestanda krävs).
  • Om en användare/kund inte kan titta på sin IPTV-prenumeration under 48 timmar+ på grund av serverproblem eller andra problem som orsakats av oss och vår sida kommer vi att återbetala paketpriset helt eller lägga till all förlorad tid utöver din prenumeration gratis + någon extra bonus kan vi förhandla fram tillsammans.

Om en användare/kund inte kan titta på sin IPTV-prenumeration under 48 timmar+ på grund av serverproblem eller andra problem som orsakats av oss och vår sida kommer vi att återbetala paketpriset helt eller lägga till all förlorad tid utöver din prenumeration gratis + någon extra bonus kan vi förhandla fram tillsammans.

Kontakta oss
Om du har några frågor om vår återbetalningspolicy vänligen kontakta oss:
Stöd